Garantie & klachten
Garantie
Wij doen ons best om onze producten in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Voor vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice:
020-8090598 / info@basalbasics.nl
Klachten
Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Indien u een klacht heeft, neem dan contact op met de klantenservice:
020-8090598 / info@basalbasics.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Webshop Keurmerk via https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.